Koolitus toimub: 01. juuni 2010 Sadama 15, Pärnu (Viiking Spa-Hotel). algus 09:30 koolituse lõpp 16:00 Hind: 840.- (sisaldab koolitust, koolitusmaterjale, tunnistust ja lõunat)
Lektor: Andrus Stokmann Kutseline andragoog (III tase), 10 aastase koolitamiskogemusega. Haridus: sotsiaalteaduste bakalaureus (Akadeemia Nord), alates sept. 2008 andragoogika magistriõpe (Tallinna Ülikool). Kümme aastat töökogemust ettevõtte juhtimises, s.h. personali-, koolitus- ja turundusvaldkonnas (OÜ Infogrupp, Juunika Koolitus OÜ, Stokmann Konsultatsioonid OÜ).
Koolitusprogrammi kestvus: 8 tundi Sihtgrupp Müügijuhid, müügikonsultandid, müüginõustajad, müügisekretärid (et lihtsustada aktiivse müügimeeskonna tööd), klienditeenindajad (et olla kliendile paremad ja sõbralikumad abilised), degustaatorid (et saada uusi ideid igapäevatööks).
Õppemeetodid: Rühmatöö, esitlused, ajurünnak, juhitud arutelu, vaba diskussioon
Koolituse kava:
Müügitöö planeerimine. Müügivõrgustiku kaardistamine: - Milline võiks olla müügiinimese tööpäev. Kellega suhelda, võtmeisikud, alternatiivid.
Müügistrateegiaite kasutamine aktiivses müügitöös: - Müügiplaani koostamine ja selle igapäevane järgimine.
Toote müük. Teenuse müük. Toote/teenuse positsioneerimine: - Kas ja mis vahe on toote/teenuse müügis. Mis on positsioneerimine ja kuidas seda edukalt kasutada müügitöös.
Kombineeritud müük: telefonimüük, silmast-silma müük, müük e-maili teel: Kas ja millised ohud võivad tekkida telefonimüügis, müügis e-maili teel. Kombineeritud müük
Müügikonsultandi motivatsiooniallikad: - müügiinimese sisemine ja välimine motivatsioon, - motivaatorid ja demotivaatorid, - motivatsiooni parandamine tööl. Test „Mis sind kõige rohkem/vähem motiveerib?“.
Iseseisva müügiinimese tööaja planeerimine: - tööpäeva kaardistamine ja päevakava koostamine müügitööks, - ajajuhtimine läbi tööaja analüüsi, ABCDE-mudel, - tööaja parem planeerimine müügitöös, - ajaröövlid, mis segavad töötamist. Kauplemisoskus: - Aastate jooksul kogutud üle seitsmekümne praktilise müügikavaluse ja kauplemisnipi.
Test „Edufaktorite väljaselgitamine“.
Info ja registreerimine
Moonika Stamm müügikonsultant tel 7 370 994 mob 58503544 moonika.stamm@stokmann.ee
Tere, kutsume Teid koolitusele:
VastaKustutaTURUNDUSLIK MÜÜK
Koolitus toimub:
01. juuni 2010 Sadama 15, Pärnu (Viiking Spa-Hotel).
algus 09:30
koolituse lõpp 16:00
Hind: 840.- (sisaldab koolitust, koolitusmaterjale, tunnistust ja
lõunat)
Lektor: Andrus Stokmann
Kutseline andragoog (III tase), 10 aastase koolitamiskogemusega.
Haridus:
sotsiaalteaduste bakalaureus (Akadeemia Nord), alates sept. 2008
andragoogika magistriõpe (Tallinna Ülikool). Kümme aastat töökogemust
ettevõtte juhtimises, s.h. personali-, koolitus- ja turundusvaldkonnas
(OÜ
Infogrupp, Juunika Koolitus OÜ, Stokmann Konsultatsioonid OÜ).
Koolitusprogrammi kestvus: 8 tundi
Sihtgrupp
Müügijuhid, müügikonsultandid, müüginõustajad, müügisekretärid (et
lihtsustada aktiivse müügimeeskonna tööd), klienditeenindajad (et olla
kliendile paremad ja sõbralikumad abilised), degustaatorid (et saada
uusi
ideid igapäevatööks).
Õppemeetodid:
Rühmatöö, esitlused, ajurünnak, juhitud arutelu, vaba diskussioon
Koolituse kava:
Müügitöö planeerimine. Müügivõrgustiku kaardistamine:
- Milline võiks olla müügiinimese tööpäev. Kellega suhelda, võtmeisikud,
alternatiivid.
Müügistrateegiaite kasutamine aktiivses müügitöös:
- Müügiplaani koostamine ja selle igapäevane järgimine.
Müügimudelid, sobivaima leidmine toote/teenuse müügiks:
- Tutvume 4 kõige levinuma müügimudeliga.
Toote müük. Teenuse müük. Toote/teenuse positsioneerimine:
- Kas ja mis vahe on toote/teenuse müügis. Mis on positsioneerimine ja
kuidas seda edukalt kasutada müügitöös.
Kombineeritud müük: telefonimüük, silmast-silma müük, müük e-maili teel:
Kas ja millised ohud võivad tekkida telefonimüügis, müügis e-maili teel.
Kombineeritud müük
Müügikonsultandi motivatsiooniallikad:
- müügiinimese sisemine ja välimine motivatsioon,
- motivaatorid ja demotivaatorid,
- motivatsiooni parandamine tööl.
Test „Mis sind kõige rohkem/vähem motiveerib?“.
Iseseisva müügiinimese tööaja planeerimine:
- tööpäeva kaardistamine ja päevakava koostamine müügitööks,
- ajajuhtimine läbi tööaja analüüsi, ABCDE-mudel,
- tööaja parem planeerimine müügitöös,
- ajaröövlid, mis segavad töötamist.
Kauplemisoskus:
- Aastate jooksul kogutud üle seitsmekümne praktilise müügikavaluse ja
kauplemisnipi.
Test „Edufaktorite väljaselgitamine“.
Info ja registreerimine
Moonika Stamm
müügikonsultant
tel 7 370 994
mob 58503544
moonika.stamm@stokmann.ee