esmaspäev, 17. mai 2010

Turundusliku müügi koolitus Pärnus

1 kommentaar:

  1. Tere, kutsume Teid koolitusele:

    TURUNDUSLIK MÜÜK

    Koolitus toimub:
    01. juuni 2010 Sadama 15, Pärnu (Viiking Spa-Hotel).
    algus 09:30
    koolituse lõpp 16:00
    Hind: 840.- (sisaldab koolitust, koolitusmaterjale, tunnistust ja
    lõunat)

    Lektor: Andrus Stokmann
    Kutseline andragoog (III tase), 10 aastase koolitamiskogemusega.
    Haridus:
    sotsiaalteaduste bakalaureus (Akadeemia Nord), alates sept. 2008
    andragoogika magistriõpe (Tallinna Ülikool). Kümme aastat töökogemust
    ettevõtte juhtimises, s.h. personali-, koolitus- ja turundusvaldkonnas
    (OÜ
    Infogrupp, Juunika Koolitus OÜ, Stokmann Konsultatsioonid OÜ).

    Koolitusprogrammi kestvus: 8 tundi
    Sihtgrupp
    Müügijuhid, müügikonsultandid, müüginõustajad, müügisekretärid (et
    lihtsustada aktiivse müügimeeskonna tööd), klienditeenindajad (et olla
    kliendile paremad ja sõbralikumad abilised), degustaatorid (et saada
    uusi
    ideid igapäevatööks).

    Õppemeetodid:
    Rühmatöö, esitlused, ajurünnak, juhitud arutelu, vaba diskussioon

    Koolituse kava:

    Müügitöö planeerimine. Müügivõrgustiku kaardistamine:
    - Milline võiks olla müügiinimese tööpäev. Kellega suhelda, võtmeisikud,
    alternatiivid.

    Müügistrateegiaite kasutamine aktiivses müügitöös:
    - Müügiplaani koostamine ja selle igapäevane järgimine.

    Müügimudelid, sobivaima leidmine toote/teenuse müügiks:
    - Tutvume 4 kõige levinuma müügimudeliga.

    Toote müük. Teenuse müük. Toote/teenuse positsioneerimine:
    - Kas ja mis vahe on toote/teenuse müügis. Mis on positsioneerimine ja
    kuidas seda edukalt kasutada müügitöös.

    Kombineeritud müük: telefonimüük, silmast-silma müük, müük e-maili teel:
    Kas ja millised ohud võivad tekkida telefonimüügis, müügis e-maili teel.
    Kombineeritud müük

    Müügikonsultandi motivatsiooniallikad:
    - müügiinimese sisemine ja välimine motivatsioon,
    - motivaatorid ja demotivaatorid,
    - motivatsiooni parandamine tööl.
    Test „Mis sind kõige rohkem/vähem motiveerib?“.

    Iseseisva müügiinimese tööaja planeerimine:
    - tööpäeva kaardistamine ja päevakava koostamine müügitööks,
    - ajajuhtimine läbi tööaja analüüsi, ABCDE-mudel,
    - tööaja parem planeerimine müügitöös,
    - ajaröövlid, mis segavad töötamist.
    Kauplemisoskus:
    - Aastate jooksul kogutud üle seitsmekümne praktilise müügikavaluse ja
    kauplemisnipi.

    Test „Edufaktorite väljaselgitamine“.


    Info ja registreerimine

    Moonika Stamm
    müügikonsultant
    tel 7 370 994
    mob 58503544
    moonika.stamm@stokmann.ee

    VastaKustuta