31. märtsil 14.00-18.00 Minu Eesti avalike teenuste töötuba teemal "Kodanik kui avaliku teenuse tark tellija"
Ülevaade Teeme Ära Minu Eesti mõttetalgutel arutas ligi 11 tuhat inimest kuidas muuta elu Eestimaal paremaks. Mitmetes vestlusringides soovisid inimesed avaliku võimuga mugavamalt asju ajada. Hea halduse põhimõte tähendab inimese võimalikult vähest koormamist suhtes avaliku võimuga: inimene peab saama oma õigust kasutada või kohustust täita võimalikult kiiresti ja mugavalt, üleliigse asjaajamise ja kuluta. Teenuste e-, m- või muud lahendused peaksid tagama sedasama. Seepärast kogunevad kodanikualgatuse Teeme ära – Minu Eesti eestvedajad, avaliku võimu ja ettevõtluse esindajad, et otsida koos lahendusi avalike teenuste kasutajakesksemaks osutamiseks.
Probleem Kuidas luua avalikke teenuseid, et halduskoormus väheneks ja kodanik avalikust teenusest ka tegelikult kasu saaks?
Päevakava 1) Hannes Astok: töötoa eesmärgid 2) Avaliku teenuse pakkumise viisid: * Marten Kaevats: teenused Uue Maailma Seltsi kogukonnas * Margus Kreinin: mida saab kodanik teha riigimajas * Margus Püüa kutsu ametnik kohale ehk teenus nõudmisel * Kalle Arula: eesti.ee avab ukse e-riiki 3) Rühmatööd: avaliku teenuse arendamisest kasutaja rollis (juhib Maarja Mändmaa) Mida ootavad e-kodanikud? Kuidas kodanik saab oma probleemidest teada anda? Kuidas avaliku teenuse arendaja saaks kodanikega koostööd teha? 4) Kokkuvõtted, ideed järgmiste töötubade aruteludeks
Veel on mõned vabad kohad. Lisainfo geroli@minueesti.ee
31. märtsil 14.00-18.00 Minu Eesti avalike teenuste töötuba teemal "Kodanik kui avaliku teenuse tark tellija"
VastaKustutaÜlevaade
Teeme Ära Minu Eesti mõttetalgutel arutas ligi 11 tuhat inimest kuidas muuta elu Eestimaal paremaks. Mitmetes vestlusringides soovisid
inimesed avaliku võimuga mugavamalt asju ajada. Hea halduse põhimõte tähendab inimese võimalikult vähest koormamist suhtes avaliku võimuga: inimene peab saama oma õigust kasutada või kohustust täita võimalikult kiiresti ja mugavalt, üleliigse asjaajamise ja kuluta. Teenuste e-, m- või muud lahendused peaksid tagama sedasama. Seepärast kogunevad kodanikualgatuse Teeme ära – Minu Eesti eestvedajad, avaliku võimu ja ettevõtluse esindajad, et otsida koos lahendusi avalike teenuste kasutajakesksemaks osutamiseks.
Probleem
Kuidas luua avalikke teenuseid, et halduskoormus väheneks ja kodanik avalikust teenusest ka tegelikult kasu saaks?
Päevakava
1) Hannes Astok: töötoa eesmärgid
2) Avaliku teenuse pakkumise viisid:
* Marten Kaevats: teenused Uue Maailma Seltsi kogukonnas
* Margus Kreinin: mida saab kodanik teha riigimajas
* Margus Püüa kutsu ametnik kohale ehk teenus nõudmisel
* Kalle Arula: eesti.ee avab ukse e-riiki
3) Rühmatööd: avaliku teenuse arendamisest kasutaja rollis (juhib
Maarja Mändmaa)
Mida ootavad e-kodanikud? Kuidas kodanik saab oma probleemidest teada
anda? Kuidas avaliku teenuse arendaja saaks kodanikega koostööd
teha?
4) Kokkuvõtted, ideed järgmiste töötubade aruteludeks
Veel on mõned vabad kohad.
Lisainfo geroli@minueesti.ee