07.aprillil 2010 hotellis Dzingel algusega kell 10.00
Koolitaja psühholoog Toivo Niiberg
Koolituse eesmärk: parandada vestluse juhtimise oskust Sihtgrupp: inimesed, kes suhtlevad problemaatiliste klientidega Maht: 6 tundi
Koolitusel õpime:
• kuidas häälestada ennast tulemuslikuks vestluseks nn raske kliendiga • kuidas haarata juhtohjad vestlusprotsessis • millal kasutada erinevaid vestlustehnikaid (aktiivne kuulamine, küsitlemine, vastandumine, info pakkumine jne) • kuidas vestlust lõpetada nii, et mõlemad osapooled jääks rahule • treenime osalejatega erinevate situatsioonide lahendamist
Koolituspäeva maksumus ühele osalejale on 600.- krooni (sisaldab koolituse, tunnistuse, kohvipausi, ruumide ja vahendite üüri).
Soovijail palume registreeruda hiljemalt 1.aprilliks 2010: swcenter@swcenter.ee Märgusõna: vestlus Registreerumisel märkida nimi, töökoht, kontaktid ja arve saaja.
Tallinna Sotsiaaltöö Keskus kutsub koolitusele
VastaKustutaVESTLUSTEHNIKAD RASKE KLIENDIGA SUHTLEMISEL
07.aprillil 2010 hotellis Dzingel algusega kell 10.00
Koolitaja psühholoog Toivo Niiberg
Koolituse eesmärk: parandada vestluse juhtimise oskust
Sihtgrupp: inimesed, kes suhtlevad problemaatiliste klientidega
Maht: 6 tundi
Koolitusel õpime:
• kuidas häälestada ennast tulemuslikuks vestluseks nn raske kliendiga
• kuidas haarata juhtohjad vestlusprotsessis
• millal kasutada erinevaid vestlustehnikaid (aktiivne kuulamine, küsitlemine, vastandumine, info pakkumine jne)
• kuidas vestlust lõpetada nii, et mõlemad osapooled jääks rahule
• treenime osalejatega erinevate situatsioonide lahendamist
Koolituspäeva maksumus ühele osalejale on 600.- krooni (sisaldab koolituse, tunnistuse, kohvipausi, ruumide ja vahendite üüri).
Soovijail palume registreeruda hiljemalt 1.aprilliks 2010: swcenter@swcenter.ee
Märgusõna: vestlus
Registreerumisel märkida nimi, töökoht, kontaktid ja arve saaja.
Lugupidamisega
Kersti Põldemaa
TSK direktor
Lisainfo
Karin Lilletai, tel 645 79 20.