esmaspäev, 8. veebruar 2010

Vestlustehnikad raske kliendiga suhtlemisel

1 kommentaar:

  1. Tallinna Sotsiaaltöö Keskus kutsub koolitusele

    VESTLUSTEHNIKAD RASKE KLIENDIGA SUHTLEMISEL

    07.aprillil 2010 hotellis Dzingel algusega kell 10.00

    Koolitaja psühholoog Toivo Niiberg

    Koolituse eesmärk: parandada vestluse juhtimise oskust
    Sihtgrupp: inimesed, kes suhtlevad problemaatiliste klientidega
    Maht: 6 tundi

    Koolitusel õpime:

    • kuidas häälestada ennast tulemuslikuks vestluseks nn raske kliendiga
    • kuidas haarata juhtohjad vestlusprotsessis
    • millal kasutada erinevaid vestlustehnikaid (aktiivne kuulamine, küsitlemine, vastandumine, info pakkumine jne)
    • kuidas vestlust lõpetada nii, et mõlemad osapooled jääks rahule
    • treenime osalejatega erinevate situatsioonide lahendamist


    Koolituspäeva maksumus ühele osalejale on 600.- krooni (sisaldab koolituse, tunnistuse, kohvipausi, ruumide ja vahendite üüri).

    Soovijail palume registreeruda hiljemalt 1.aprilliks 2010: swcenter@swcenter.ee
    Märgusõna: vestlus
    Registreerumisel märkida nimi, töökoht, kontaktid ja arve saaja.

    Lugupidamisega


    Kersti Põldemaa
    TSK direktor


    Lisainfo
    Karin Lilletai, tel 645 79 20.

    VastaKustuta